neděle 5. ledna 2014

Never ending festivities

Zítra se vracím do Londýna na dalších pět týdnů a tak je na čase, si připomenout těch posledních pět. Jak už bylo vidět v minulém článku, všechno se neslo v duchu Vánoc. A rozhodně to nebyla jenom výzdoba nebo pořizování dárků. Jako první jsem si užila spoustu bruslení v Somerset Housu, které se ani náhodou nedalo srovnat s přeplněným Ovocným trhem. Mám ho přímo vedle univerzity, takže proč ne, i když se moje bruslení nezlepšilo ani o kousek. Pak se odehrávalo spousta Vánočních večeří, ať už s kamarádkama nebo s různýma spolkama. Rozhodně už nemusím krocana nebo ryby vidět po těhle Vánocích ještě hodně dlouho. A nakonec jsem poslední dny termu trávila od rána do večera v knihovně a dopisovala eseje. Už ani kafe mi nepomáhalo. Tak snad mi teď během zkouškového bude zabírat! 

Žádné komentáře:

Okomentovat